Свържете се с нас
+359 876 60 66 40

Меню
Меню

Често задавани въпроси

  • Колко време отнема доставката?

    Стандартният срок за доставка отнема от 2 до 5 дни след потвърждение по телефон на наличността и поръчката от наша страна с Клиента. 

    При избор на Експресна поръчка (която се заплаща допълнително 3,50 лв) поръчката ще бъде обработена с приоритет и може да я очаквате на следващият работен ден. 

  • Какво е "Експресна поръчка"?

    Искате да направите спешна поръчка и тя да бъде доставена до вас максимално скоро? С "Експресна Поръчка" това е възможно. Ние ще обработим поръчката Ви с приоритет и тя ще бъде занесена от нас и входирана в Еконт в същия ден на поръчката.  

    С нейна помощ можете да поръчате днес до 16.00 ч, като ще бъде приоритизирана и след потвърждение от наша страна с Вас по телефона, тя ще бъде занесена в Еконт в същия ден със заявка за доставка към вас към посочен Офис на Еконт или Личен Адрес на следващия ден или първия възможен срок спрямо графика им на разнос.

    В случай, че поръчката е направена през събота и неделя, след потвърждение от страна на екипа ни с Вас, пратката ще бъде изпратена и входирана в ЕКОНТ в първия работен ден, ако ЕКОНТ вече не работи.

    Забележка: Моля да имате предвид, че не носим отговорност, ако има забавяне от страна на ЕКОНТ. Нашият ангажимент е да обработим поръчката в същия ден, да се свържим с Вас и да я занесем в Еконт в същия ден. Стандартната обработка от наша страна отнема между 2-5 работни дни, като в случаят става в рамките на деня. При забавяне от страна на Еконт особено до адрес, ние не носим отговорност. 

  • Как мога да платя моята поръчка?

    • С наложен платеж в офис на Еконт
    • Плащане онлайн с кредитна или дебитна карта (на сайта или в офис на Еконт)
    • Плащане по банков път
    • Плащане с NewPay на разсрочено плащане

  • Мога ли да поръчам по телефона?

    Желателно е да направите своята поръчка в уебсайта. Все пак, ако изпитвате затруднения, ние сме насреща да Ви съдействаме. Поръчки по телефона на 0876 60 66 40 се приемат в работно време от Пон-Нед от 09.00 - 19.00 ч.

  • Как да разбера дали продукта е наличен?

    Наличните продуктите са отбелязани със статус "В наличност".

    След потвърждение на поръчката с наш служител ще бъдете уведомени кога да очаквате поръчката си. Всички продукти с изключение на продуктите на KikkaBoo, разполагат с опция за експресна поръчка. С нея може да очаквате поръчката си на следващия ден.

    В случай, че даден продукт е наличен, но не се намира в нашия основен склад, е възможно доставката да отнеме допълнително време. Това ще бъде комуникирано с Клиента, а допълнително съобщение ще бъде изписано и в количката при поръчка.

    Когато даден продукт не е наличен, неговият статус е "Изчерпан", а бутонът "Купи" e сив и не е активен.

Сравнение на продукти